⚠️ Encyclopedia Dramatica is currently being restored by automated scripts ⚠️

There's been a lot of questions as to what's going on with the site and what comes next. So we have this (ordered) roadmap of what's being worked on and what's to come. This will be updated until the roadmap is complete as Æ has a lot of missing features and ideas that I'd like to fix in regards to its offerings before I implement big plans for the site's popularity and well-being in 2021.

Æ Roadmap

  • Content restoration (Mostly done, few things missing that will be restored sporadically)
  • Image restoration (Being run in background, nothing I can do cept wait)
  • Æ Imageboard (Currently being worked on)
  • Mediawiki upgrade and backend fixes
  • .onion domain for Tor-friendly editing and viewing
  • CSS overhaul (Fixing things like the videos on mobile, and overall a rehaul of the wiki's look to be more friendly to readers)
  • Paid bounty board for new articles (Won't be managed by me for legal reasons however I will ensure it runs smoothly)
  • Anonymous phone # service for those seeking ban evades from Twitter as well as a phone number not tied to their name (more details at launch)

  • Currently we are nearing our annual LLC renewal fee ($650) as well throwing the funds required for these other changes and aspects. If you would like to support Æ consider purchasing a copy of The Hustler's Bible or securing some Merch. Donating is also appreciated however I would rather give something back as per the two options above.

    If you have any questions you can join our public Telegram chat to DM me privately or @ me in chat.

    You can also email me via [email protected]

    Merch notes: Thank you to all who have purchased merch. We will ship late January or mid February depending on our provider's speed.

    Here's to setting the world on fire in 2021! - aediot



    LtFlagger

    From Encyclopedia Dramatica
    Jump to navigation Jump to search
    File:Ltf.jpg
    Nothing that leaves evidence :P


       
     
    LTFlagger> Because I'm everything you wish you could be
     

     
     

    —LtFlagger the Pedophile

       
     
    LtFlagger> I kiss her plenty

    LtFlagger> but we dont have sex
    LtFlagger> or do anything that leaves evidence :P

     


     
     

    —LtFlagger, describing his perfect crime.

    File:LTFbaby.jpg
    Everything you wish you could be...

    LtFlagger (Power Word: Adam Tyldak) is a family-leaving pedophile who frequents the game Subspace/Continuum. At the height of his reign of terror, he was grooming a 15-year-old girl by the name of Tally3993 to be his sex slave. He was also notorious for paying the players on his Hockey Zone team, Scorgasms. Players were paid based on their statistical performance, and despite the fact that everyone on this team was awful, it is estimated that LtFlagger has spent at least 100 dollars of his own money on paying his players. When his unlimited disposable income ran out due to him being court-ordered to pay his child support payments, he vanished without a trace, leaving many talented internet athletes high and dry without their earnings.

    Background

    LtFlagger first emigrated to Hockey Zone from another area of Subspace, Metal Gear CTF. At first, his arrival was not very noteworthy. Nothing was known about him other than that he was a greasy 27-year-old man from Illinois who worked some kind of IT job. That all changed on one fateful day, when LtFlagger decided to piss into an ocean of piss and introduce his girlfriend to the fine denizens of Hockey Zone.

    LtFlagger is known for his high sense of unwarranted self-importance. He will frequently go out of his way to inject himself into chats and forum conversations to brag about himself, his love life, and his high-paying job. He has a very high view of himself in spite of the community's unanimous rejection of his child-grooming, pedophiliac tendencies and profound retardation. He apparently has no shame, going so far as to post pictures of his fat, greasy self with his underaged girlfriend.

    Tally3993

    In the span of one conversation, LtFlagger managed to morph himself into HZ's public enemy number one. By inviting his girlfriend and known minor, Tally3993, to come play Hockey Zone with him, LtFlagger showed that he clearly had no qualms with talking openly about their relationship, even though he is 12 years her senior. LtFlagger had also previously admitted that he had left his family, a wife and three kids, and bragged about refusing to pay child support. This fact made everyone rage even more as LtFlagger described, at length, his loving relationship with a minor:

    [[collapse][expand]]

    GameChip> rofl
    LtFlagger> you can "holla" at the 15 year olds all you want
    LtFlagger> just cant touch them if yer older
    Splenetic> jailbait
    GameChip> splen
    Temperal> fuck you ga
     LtFlagger> only if you get sexual with them
    Hot Rodste> haha afh
    GameChip> ill get some girls for you tho
    Hot Rodste> u coudl fo just asked ice
    Splenetic> they dont have no hair down low
    Golden Arm> lol temp
    Splenetic> only good thing
    Splenetic> they havent grown hair
    Splenetic> lol
    LtFlagger> I know all about it
    LtFlagger> cuz I'm going through it
    Splenetic> r u a girl?
    LtFlagger> no
    GameChip> no
    Splenetic> lol
    GameChip> his girl is jewish tho
    LtFlagger> my gf is young
    Splenetic> u said ur going through it
    Dumpy> u can touch them
    Dumpy> if u want
    Dumpy> retard
    LtFlagger> not if I dont wanna go to jail :P
    Splenetic> nah i gotta claim
    Dumpy> u just cant touch them
    activation> wat
    Splenetic> i cant look at that
    Dumpy> in the wrong places
    LtFlagger> oh
    LtFlagger> yeah
    Golden Arm> f
    Golden Arm> fa
    LtFlagger> I kiss her plenty
    LtFlagger> but we dont have sex
    Dumpy> u can grab the ass too
    LtFlagger> or do anything that leaves evidence :P
    Dumpy> just not anywhere else
    Dumpy> kisses dont matter
    Dumpy> just aslong as u dont have sex loool
    LtFlagger> like I said
    LtFlagger> we dont have sex, plenty of other stuff though
    LtFlagger> nothing that leaves evidence
    Navimaster> what are you talking lt
    Navimaster> your gf?
    Dumpy> no 1 is gonna
    Trick-> how old r u LtF
    Dumpy> catch u guys
    LtFlagger> yea
    Dumpy> 27
    LtFlagger> 27 trick
    GameChip> has hot girls there
    Dumpy> going out with 15
    Trick-> how old is ur gf
    Leafy> LOL
    Dumpy> LOL
    Navimaster> how old is she again?
    Leafy> LOL
    LtFlagger> 15
    LtFlagger> There is nothing illegal about dating
    LtFlagger> Already confirmed that with attornies
    bff> guy has to get legal advice before his dates lol
    bff> guy has to get legal advice before his dates lol
    bff> guy has to get legal advice before his dates lol
    Leafy> LOL
    Trick-> wow what
    Dumpy> LOL
    Splenetic> 27 and ur dating a 15 year old
    Leafy> LOL
    Dumpy> LO
    Leafy> LOL
    Dumpy> LOL
    Splenetic> HAHAH WHAT
    Dumpy> LOL
    


    Tally3993 enters the arena to confirm the story, and reveals, among other things, that she is a young girl with problems at home, making her a prime target for LtF's grooming. Seriously, this shit can't be made up. The entire conversation reads like a log that Chris Hansen would be holding as he asks you to have a seat over there:

    [[collapse][expand]]

    Tally3993> beacuse he treats me likea person he respcet me he doesnt try to use me or brag about anything he gets
    LtFlagger> only in here
    LtFlagger> mine?
    Reppotimus> Sad
    Leafy> hi pedo
    Reppotimus> ltflagger what's ur address
    LtFlagger> be more distinct
    Reppotimus> i am lookin up the local police department
    Reppotimus> for ur area
     togofoyo> night
    LtFlagger> reppo yer an idiot
    Reppotimus> what why
    The_Crushe> what's there to know? I am not in the middle of anything unless your refering to you mounting some sort of defense for yourself.. I know your and adult; that your attracted to a child; and that that makes you a pedophile according to dictionary.com
    Tally3993> u need names
    LtFlagger> I wouldnt give you my personal information regardless
    LtFlagger> And as I've said repeatedly
    Nub> You just made me choke on a strawberry
    LtFlagger> THERE IS NOTHING ILLEGAL ABOUT US DATING
    Reppotimus> my sister is 13
    LtFlagger> You really need to educate yourself
    Reppotimus> if she dated a guy of ur age in 2 years
    LtFlagger> Jack: did you want 2 of MY flaws?
    Reppotimus> i would probbaly kill you
    togofoyo> reppo..me her
    LtFlagger> You could try, you would fail
    Mr.Jack+> that and relationship flaws
    David Seam> GET URSELF AN EDUMACATION @!*%RA
    LtFlagger> anyway
    Mr.Jack+> that u see
    LtFlagger> hmmm
    LtFlagger> ok
    LtFlagger> mine
    Tally3993> well at least she has people that care about her i dont
    Tally3993> well didnt
    Reppotimus> oh so basically this big yokel has made you feel loved
    LtFlagger> I am very jealous, and sometimes can be quite insecure, lacking in confidence
    Reppotimus> and now ur going to stay with him
    Mr.Jack+> ltflagger
    LtFlagger> both of which we openly discuss and talk about, isnt that right hun?
    Tally3993> yes
    Mr.Jack+> thts the thing br0
    David Seam> i wonder if tally enjoys being a confused broken home  soon-to-be-prostitute
    Reppotimus> there are plenty of fish ur age
    The_Crushe> I'm educated enough to know that if you even have your socks off in the same room as her your commiting a crime.  your dating her dude your a pedo.  what kind of relationship can a man almost 30 have with a damn 15 yearold? all her tales of junior h
    David Seam> no more
    Tally3993> i love him and nothing any of u say will chage that
    The_Crushe> amaze you
    Mr.Jack+> is insecure and lack of confidence y u dated freaks in the past
    LtFlagger> Crusher: you are wrong, again.
    Mr.Jack+> have u tried 2 fish bigger
    LtFlagger> Go relearn your "education"
    LtFlagger> no
    Reppotimus> ltflagger you should prolly just go to africa with her
    Reppotimus> no one would give u trouble there
    David Seam> ltflagger my good friend crusher brings up great points
    The_Crushe> yeah I guess it depends on what state you live in but in texas your screwed
    Tally3993> in entering sophmore year of hs
    David Seam> i have 3 questions
    Tally3993> not jhs
    LtFlagger> I dont know how I ended up with them. Not all of my relationships were like those 2. I used them as examples since they were marriages
    David Seam> 1: how do you fall in love with a 15 year old
    Mr.Jack+> tally
    Mr.Jack+> wut do u plan 2 b
    Mr.Jack+> ltflagger whatis your current career
    Tally3993> i have no idea
    David Seam> 2: that aside, is it not embarassing around friends when u say u date a 15 year old....its an insult to your intelligence
    Mr.Jack+> tally are you planning to go to college
    Tally3993> im just doing what i love right now and thats singing dancing drawing
    Leafy> oh my god
    Leafy> shes such a child
    LtFlagger> Crusher: I'll help you. [[Internet law|The law is that the contact must be sexual in nature, and must involve a define sexual area, such as breasts, vagina, penis.]]
    Leafy> thats what infants do
    Leafy> sing, dance, draw
    Tally3993> -.-
    Leafy> LOL
    LtFlagger> Jack: I'm an IT Manager
    David Seam> 3: as the crusher says.. how would you guys have anything in common  youi being double her age and she being a freshmen in highschool
    Neverendin> My girlfriend like to sing dance and draw, wtf
    Leafy> kids only know 3 things, sing, dance , draw
    Reppotimus> this conversation is honestly golden
    Leafy> tally dont you have a curfew
    Tally3993> im in 2 chiors in school one is our scond best one and i do mucials and i love to dance and im really good at drawing
    Leafy> didnt mommy tuck u in
    David Seam> ltflagger can u answer my questions plz
    David Seam> i feel i deserve the truth
    David Seam> 1.  are you some sort of outcast, id say 99% of males in our age would be ashamed of having a 15 year old girlfriend
    LtFlagger> Yes nub
    LtFlagger> heh
    LtFlagger> Not in the least david
    Reppotimus> did you see his picture
    Reppotimus> straight off of maury
    Nub> ROFL
    The game will start in 26 seconds.
    Nub> The fact that he isnt ashamed of having a 15 year old says a lot though.
    The_Crushe> so your an internet predator?
    LtFlagger> No reason to be ashamed
    David Seam> 2. even if you say ur some visionary who sees above cultural norms and taboo,  do you think you could also possibly be a defective human who cant land a chick on his own mental maturity
    Reppotimus> david really giving this his all. i am impressed
    Tally3993> i mmore mature than u
    David Seam> sure kid
    David Seam> shut the fuck up and let adults talk
    Nub> David have you ever been in love or do all you care about is the size of one's T&A and how well they put out?
    Neverendin> That might be true actually
    Nub> Just out of curiousity
    David Seam> ok and finally my 3rd question
    Tally3993> no u shut up u dont know what my life has been like
    LtFlagger> Unfortunately, in todays society, you are as likely to find someone of equal "mental maturity" in a teen, as you are a mother of 3
    Reppotimus> U DONT KNOW ME
    LtFlagger> Hun, calm down
    Reppotimus> ice cream usually works on kids her age lt
    Reppotimus> try that
    Tally3993> no he doesnt know the shit ive been though he cant judge me and u know it
    LtFlagger> Sweetie
    LtFlagger> Please calm down?
    LtFlagger> He is just trying to get you riled up
    David Seam> 3. you guys both have stated you are from broken homes that are fucked up, there is a correlation between this and these fucked up alternative lifestyles you feel are normal
    David Seam> what shit have u been through
    David Seam> and are you implying your better then me because you have been through feces
    LtFlagger> Why is this a "fucked up alternative"? Because it is considered taboo by TODAYS standards? For the vast majority of human history, she would have been married off and started a family with someone exactly like me by now. Sometimes "progress" is
    LtFlagger> anything but.
    David Seam> well ltflagger
    Reppotimus> for most of our history they didnt know a whole lot about mental development
    LtFlagger> I suppose my view of equality for everyone would also be a "fucked up alternative"?
    David Seam> during hte vast majority of human history black people used to rub sticks together and make ape noises in jungles
    LtFlagger> Reppo: We still dont.
    Reppotimus> we know more than we did
    


    This news was, of course, taken in stride by everyone:

    [[collapse][expand]]

    T  LtFlagger> Everyone say goodbye
    T BobBarkerC> NONONON
    T A Band-Aid> Lol.
    T  Makavelii> nooooooooooooo
    T   Mr.Jack+> wer u going
    T      Zanaz> wat noo
    T       koho> PEDOPHILE
    T   Mr.Jack+> dont leav3e
    T       koho> PEDOPHILE
    T  LtFlagger> You pissed her off
    T  Makavelii> noooooooooooooooooo
    T A Band-Aid> Bye to who?
    T       koho> PEDOPHILE
    T  Makavelii> nooooooooooo
    T       koho> PEDOPHILE
    T 2pacalypse> PEDO
    T X`terrania> PEDOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    T       koho> PEDOPHILE
    T  LtFlagger> And shes leaving
    T      Sting> Stewizzle was the 1st victim of the sex ring
    T       koho> PEDOPHILE
    T  Stewizzle> PEDOPHILEEEEEEEEEEEEEEEEE
    T     cocain> PEDO
    T       koho> PEDOPHILE
    T  LtFlagger> I'm not leaving
    T  LtFlagger> She is
    T BobBarkerC> THIS IS HOCKEY ZONE PEDOPHILE EVENTS NIGHT DONT LEAVE
    T  LtFlagger> lol
    T  Joe~Sakic> LTF i told u so long ago to ignroe these people they are idiots
    T       koho> PEDOPHILE
    T      Zanaz> compliment her quickly
    T X`terrania> least tally isnt 12 this time
    T  Stewizzle> PEDOPHILEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    T       koho> PEDOPHILE
    T  Joe~Sakic> u should have listened
    T X`terrania> now she's 15
    T  LtFlagger> Specifically
    T      Dumpy> lt
    T       koho> PEDOPHILE
    T       koho> PEDOPHILE
    T         wO> rofl
    T     cocain> PEDOPHILE
    T      Dumpy> and tally
    T      Dumpy> wasd up
    T  LtFlagger> Shes pissed at the DS people
    T man seekin> any 15 year old girls wanna chat
    T       koho> PEDOPHILE
    T      Dumpy> pedophile
    T X`terrania> ur makign quite the jump you small dick faggot
    T     cocain> PEDOPHILE
    T       koho> PEDOPHILE
    T Art of Mon> lol @ man seeking 15 yo
    T 2pacalypse> Ez
    T     cocain> PEDOPHILE
    T       koho> PEDOPHILE'PEDOPHILE'PEDOPHILE'PEDOPHILE'PEDOPHILE'PEDOPHILE'PEDOPHILE'PEDOPHILE
    T krystallin> ltflagger a/s/l
    T 2pacalypse> EZ
    T  Makavelii> ltf is it her bedtime?
    T A Band-Aid> Lawl.
    T     cocain> PEDOPHILE
    T Art of Mon> LOL @ MAN SEEKING FO
    T       koho> PEDOPHILE
    T   Autofire> I'm on your side ltf
    T  LtFlagger> krys: 27/m/il
    T     cocain> PEDOPHILE
    T   Mr.Jack+> krys
    T       koho> PEDOPHILE
    T     cocain> PEDOPHILE
    T activation> PEDOPHILE
    T       koho> PEDOPHILE
    T   Mr.Jack+> 27
    T X`terrania> 14/f/tx 7777 for older men convo
    T     cocain> PEDOPHILE
    T X`terrania> 14/f/tx 7777 for older men convo
    T  LtFlagger> uh, thx auto?
    T X`terrania> 14/f/tx 7777 for older men convo
    T       koho> PEDOPHILE
    T     cocain> PEDOPHILE
    T activation> PEDOPHILE
    T       koho> PEDOPHILE
    T man seekin> aim 28
    T     cocain> PEDOPHILE
    T       koho> PEDOPHILE
    T     cocain> PEDOPHILE
    T Art of Mon> X has that shit down pat
    T   Autofire> np
    T       koho> PEDOPHILE
    T  Makavelii> bye tally
    T     cocain> PEDOPHILE
    T Art of Mon> Must do that often
    T       koho> PEDOPHILE
    T     cocain> PEDOPHILE
    T  Makavelii> goodnight
    T       koho> PEDOPHILE
    T     cocain> PEDOPHILE
    T man seekin> im 28
    T  LtFlagger> thank god the ignore list has no limit
    



    This shocking admission was followed up by numerous angry threads on the HZ message boards, demanding action against the family-leaving pedophile. LtFlagger's natural response was to post pictures of how happy he and Tally were together.

    Tally3993 has never appeared in HZ again following this exchange, and LtFlagger has seldom mentioned her since. Her current status is unknown.

    Scorgasms

    LtFlagger wanted to play for a team in Hockey Zone. He tried so hard to make himself attractive to any of the league rosters, going so far as to play the position everyone hates, goalie, on a regular basis. However, none of the existing teams would accept the pedophile onto their squad, citing irreconcilable differences.

    When LtFlagger realized that he was not going to be accepted onto any of the existing league teams, he realized that his only course of action was to create a team of his own. However, realizing that nobody would want to play with a morally-bankrupt, child-molesting scumbag without some sort of incentive, he decided to kill two birds with one stone and offered to pay his players. This way, he could play on a team and flaunt around the fact that he makes so much money, he can afford to spend it on an internet spaceship hockey team. Don't ask him about his child support payments, though.

    Every player on LtFlagger's team, Scorgasms, received a "contract" similar to the one below, which was offered to a player named WhiteIrishRebel. Of course, seeing as this contract was nothing more than a forum PM sent to each of his players, it was about as legal as a 27-year-old man having a romantic relationship with a minor. This led to many people being butthurt when LtFlagger was eventually court-ordered to pay his child support payments and promptly quit HZ forever.

    Example Scorgasms Player Contract

    SIGNING BONUS = $25

    SINGLE GAME CONTRACTUAL AGREEMENTS


    1) GOALS PER GAME = +.75
    2) ASSISTS PER GAME = +.50
    3) POSITIVE GOAL DIFFERENTIAL PER GAME (INDIVIDUALLY, NOT THE TEAMS) = +.25
    4) WIN = $10
    5) LOSS = $3
    6) STEALS PER GAME = +.20
    7) TURNOVERS PER GAME = -.10
    8) CHECKS PER GAME = +.20
    9) CHECKED PER GAME = -.10

    SEASON INCENTIVES


    1) +/- OF +15 OR HIGHER = $5
    2) 15 POINTS = $5
    3) OVER A 2 RPM (MINIMUM 250 IT) = $5
    4) SKILLED SEASON AWARD = $10

    PLAYOFF GAME CONTRACTUAL AGREEMENTS


    1) GOALS PER GAME = +.75
    2) ASSISTS PER GAME = +.50
    3) POSITIVE GOAL DIFFERENTIAL PER GAME (INDIVIDUALLY, NOT THE TEAMS) = +.25
    4) WIN = $12
    5) LOSS = $3
    6) STEALS PER GAME = +.40
    7) TURNOVERS PER GAME = -.10
    8 ) CHECKS PER GAME = +.40
    9) CHECKED PER GAME = -.10
    10) FIRST ROUND BYE = $25

    BLACKIE CUP WIN
    1) TOP 5 HIGHEST RATED PLAYERS (SEASONS + PLAYOFFS) = $25

    LUKEZ LOSES BET
    1) TOP 5 HIGHEST RATED PLAYERS (SEASON) = $20

    Payments

    Players on Scorgasms were given the choice of receiving the payments in installments after each game or in one lump sum. People who chose to receive payments in installments made some money, as they were paid at least initially. People who chose to receive their payment in one lump sum are retarded and received nothing.


       
     
    I made 72 dollars in 9 games (236 minutes in time -> 26 minutes per game).
     

     
     

    —Stryke, a Scorgasms player

    In Hiding

    LtFlagger vanished from Hockey Zone (though he was likely hiding under an alias), but he was presumed to still be at large. His lack of remorse for taking advantage of a 15-year-old girl in a vulnerable situation, or his general lack of understanding that it was even wrong, implies that he was likely engaging in similar pedophiliac grooming activities with another underaged girl.

    Yahoo Answers

    He has been sighted on Yahoo Answers. Profile Link

    Questions Asked

    Revelation

    On August 1st, 2011 LTFlagger was found playing HZ under alias "directv2". Evidence of his return was provided by Beat- on Hockey Zone forums. Beat- had formed a pretend e-friendship with directv2 but he let his guard down by revealing to Beat- that he was indeed LTFlagger and provided him with an invite to Google+. Further evidence supporting Beat- was the return of the LTFlagger alias on the day of accusal. LTFlagger double cliented to try and prove that directv2 was indeed a different alias but because his brain lacks basic reasoning more HZ players were believing the claims of Beat-. Despite there being irrefutable evidence against LTFlagger, still to this day he denies everything. The zone staff of HZ have been protecting this fugitive for years and even with all this evidence against LTFlagger, zone staff have promoted him to referee (in which he refs 99.99% of games). Since the revelation he has taken all his anger out by being biased against players on teams who support the anti-LTFlagger movement.

    Since the LTFlagger alias confirmation an additional investigation has been undertaken by Beat- to locate the whereabouts of Tally3993. Early reports suggest that she is living with LTFlagger under another alias not yet known due to the double client by LTFlagger/directv2. If you have any information please contact Beat- via message.

    UPDATE, OH SHIT NIGGA YOU'S GOT HACKED

    Uh oh, spaghettio's![1]

    Contact Info

    Let him know how much you respect him!

    E-Mail: [email protected]

    Yahoo Messenger: streysius

    Yahoo Profile

    LtFlagger is part of a series on
    90px
    UnV& Pedophiles [-+]
    Related Topics [-+]
    [Case ClosedOpen Up to Us]
    LtFlagger is part of a series on Psychology
    150px Mental illness & Disorders

    AcrotomophiliaAddictionAgoraphobiaAlcoholismAlexis Pilkington SyndromeAlzheimer'sAnorexiaAntisocial personality disorderAnthropophobiaAnxietyADDADHDAsperger's SyndromeAutismBimboficationBipolarBorderline personality disorderBug ChasingBulimiaDeep thinkerDepressionDick ImpalementDown's SyndromeDyslexiaEating disorderFactitious disorderFake SchizophreniaFauxlimiaFeminismGender dysphoriaGirl on the Internet SyndromeHeterophobiaHero ComplexHFAHistrionic Personality DisorderHutchence's SyndromeHyperbolimiaInadequacyInconsistent personality disorderInsanityLiberal Butthurt SyndromeLow Self-esteem'Missing White Woman' SyndromeMultiple personality disorderNapoleon ComplexNarcissistic personality disorderNeurotypicalObsessive Compulsive DisorderParanoiaParanoid personality disorderPeter Pan SyndromePost-Traumatic Stress DisorderPsychopathyRetardationSchizophreniaSeasonal Affective DisorderSelf-diagnosisSelf InjurySexsomniaSickfuckerySociopathySocial anxiety disorderSpecial Snowflake SyndromeTrolling Induced Transsexuality SyndromeTulpaUnrealistic expectationsVictim complex

    Fetishes:

    AcrotomophiliaAquaphiliaArborphiliaAudiophiliaAutogynephiliaBalloon FetishBestialityCarmen Electra complexCross DressingDollfiliaEmetophiliaEmosexualityEproctophiliaFatty Fetish (Female Fat Admirer) • FetishismFoot FetishFurniture PornFurrismGoo girlGuroHeterophiliaHomophiliaInflation FetishJapanophiliaJungle FeverLesbian pedophiliaLotion PlayMacrophiliaMaiesiophiliaMechanophiliaMpregNecrophiliaObjectophiliaOedipial ComplexParaphiliaPedophiliaPlushophiliaPregnant LoliPregnophiliaQuicksand FetishRangerphiliaSpectrophiliaStatuephiliaTrichophiliaVoraphiliaWet and Messy FetishismWetlookXenophiliaYellow feverZoophilia

    E-Psychosis:

    Chronic Troll SyndromeDeletionismE-goE-PsychiatristE-PsychiatryETDHivemindI-DosingI have a 140 IQIRC DiseaseImaginary girlfriendInternet Disease & Internet Disease ChartInternet poverty delusionsInternet RehabInternet troll personality disorderMega ultra super geniusNerdy Fandom Gateway TheorySex by associationLulz-BlindnessWikipedia's Greatest Hits Diseases

    Experiments:

    ask.fmBrainwashingHypnosisMilgram ExperimentScientologyStanford Prison ExperimentThe Hivemind Corollary

    Sites:

    Above Top SecretB/Bodies Under SiegeCYOCChatrouletteDefense Industries OrganizationDeekerFoolQuest.comInkBunnyNeuticles.comPsyke.orgWarpMyMind.com

    See also:

    American Psychiatric AssociationAngerASMRChild abuseConscienceDreamDSMEnlightenmentIntelligenceLobotomyMary BellPsychiatristySerial KillersTake the meat bridgeThe Law of ConformityTrigger Warning